Etykiety

sobota, 16 marca 2013

JAJECZNICA Z CUKINIĄ po włosku

jajecznica z cukinią po włosku
jajecznica z cukinią po włosku

Nie ma to jak sobotnie śniadanie w południe:) I tym razem wcale nie dlatego, że własnie wstałam (bo jak na sobotę dziś rozpoczęłam dzień prawie o świcie, czyli po 8:00) tylko czekałam, aż upieką mi się domowe bułeczki pszenne. Będąc wczoraj na zakupach zobaczyłam małe cukinie i od razu wiedziałam co dziś będę jeść! Jajecznica z cukinią. Danie włoskie i jedzone przeze mnie pierwszy raz we Włoszech 3 lata temu, kiedy pierwszy raz tam pojechaliśmy i poznaliśmy przyszłego szwagra mojego również przyszłego męża:D. Danilo dzień po przyjeździe przygotował nam na śniadanie właśnie tą jajecznicę. Pyszną, wyglądającą świetnie i smakującą rewelacyjnie. Zresztą, co będę pisać i zachwalać, spróbujcie sami!

JAJECZNICA PO WŁOSKU Z CUKINIĄ



Składniki:
  • 2-3 jajka
  • 1/2 małej cukinii
  • 1 łyżeczka masła
  • 1 łyżeczka oliwy
  • sól, pieprz

Przygotowanie:

Cukinię umyć, nie obierać!, pokroić w pół- lub ćwierć plasterki. Na patelni roztopić masło z oliwą, wrzucić cukinię, posolić,popieprzyć i obsmażyć 3min. Wbić jajka, poczekać aż lekko się zetną, smażyć delikatnie mieszając jeszcze przez kilka min w zależności czy lubimy mocno czy mniej ścięte jajka.

SMACZNEGO!


cukinia



jajecznica z cukinią po włosku


jajecznica po włosku z cukinią

1 komentarz:

  1. jajka w lodówce są , cukinia jest....hmmmm jutro na śniadanie u mnie jajecznica z cukinią :)

    OdpowiedzUsuń