Etykiety

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

JAJKO SADZONE w papryce

jajka przepisy
jajko sadzone w papryce- idealne:)
Jajko sadzone w papryce, wyglądające jak wiosenny kwiatek:) Prosty sposób na odmianę i uatrakcyjnienie śniadania. Człowiekowi od razu poprawia się nastrój! ja nabrałam dobrego humoru na cały dzień i mam nadzieję, że mnie szybko nie opuści:) Wiosno wracaj!!!
Przy okazji robienia tego śniadania przypomniał mi się jeszcze 1 sposób, z dzieciństwa, na jajko sadzone- zrobię następnym razem:) Kurcze, ja naprawdę uwielbiam jeść!

JAJKO SADZONE W PAPRYCE



Składniki: (na 1 porcję)
  • 2 jajka S (lub 1 L)
  • papryka czerwona
  • sól, pieprz
  • szczypiorek lub rzeżucha
  • 1 łyżka oleju
Przygotowanie:

Paprykę umyć, wykroić 2 krążki grubości ok 1 cm. Usunąć gniazdo nasienne. Na patelni rozgrzać olej, paprykę smażyć 2 min i przewrócić na 2 stronę. Do każdego krążka wbić jajko, posolić, popieprzyć. Smażyć kilka minut bez przykrycia, do momentu ścięcia białka. Zdjąć z patelni przy pomocy łopatki i posypać posiekanym szczypiorkiem.
Jeśli używamy dużych jajek- do 1 krążka wlać część samego białka, do 2 resztę białka z żółtkiem- inaczej będziemy mieć kwiatek z otoczką:)




jajka przepisy

jajka przepisy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz