Etykiety

czwartek, 4 lipca 2013

MUS TRUSKAWKOWY

mus z truskawek przepis
mus truskawkowy
Mus truskawkowy, banalny i pyszny. Zrobiłam placuszki z serka ricotta (przepis znajdziecie tutaj) i nie znalazłam w domu dżemu, a że w lodówce miałam truskawki stwierdziłam, że zrobię mus. 5min roboty a ile radości z jedzenia:) 

PRZEPIS NA MUS TRUSKAWKOWY


Składniki: 
  • 200g truskawek
  • 5-7 łyżeczek cukru pudru (zależnie od słodyczy owoców)
Przygotowanie:
Truskawki umyć, usunąć szypułki, wrzucić do blendera. Dodać cukier puder, miksować ok 1min na gładką masę. Ewentualnie dosłodzić jeszcze do smaku. Jeśli ktoś chce mieć gładziutki bez pestek można jeszcze przetrzeć go przez sitko- ja oczywiście tego nie robiłam:)
Jeśli natomiast nie macie w domu blendera nic straconego, wystarczy truskawki rozgnieść dokładnie widelcem:)

SMACZNEGO!




mus z truskawek przepis

1 komentarz: